Min första riktiga post!

Exiting times ahead!

Ehh….
Vad ska jag säga? Vilken ton ska jag sätta? Vad händer om jag är tråkig? Har jag varit tråkig  någon gång?Jag kommer ihåg att någon gäspade i min närhet. Konfirmerat! Jag är tråkig.

Delete-a-WordPress.Com-Blog-Step-5

Alltid svårast att börja. Mest för att man tänker på det. Om man bara kunde leva tanklöst, hur mycket man kunde få gjort då? Som en liten myra. Du gör bara. Dutänker förmodligen inte att du gör. Vilket är det bästa. Du tänker inte alls. Du känner dig inte utråkad, nervös eller osäker…

Nog om min existentiella ångest. Den här posten är en ‘hej’ till världen, på svenska. Så kanske hej till svensktalare för det mesta.

Målet just nu är att skriva 3 inlägg i veckan. Kanske en mer ibland beroende på om det har hänt någonting.

This entry was posted in Dagbok. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

