Musikblues…ish

Jag har alltid velat lära mig att producera musik. Främst elektronisk musik. När jag fann gratisprogrammet lmms verkade det som att jag kunde förverkliga mina drömmar. Nu när jag sitter med en låt som jag håller på med er jag att det är svårare än vad det ser ut.

Det är inte som att jag har gett upp eller nåt sådant. Men jag har en ganska brant lärokurva att bestiga innan jag kommer dit jag vill liksom. Det är helt OK för mig, så länge allt detta är kul. Vilket det är 🙂

Just nu håller jag på med en låt som jag har döpt till Giant Fukkin Death Robot. Låten ska ha en lite mer industriell sound till sig. Jag hoppas på att bli klar med den och kunna ladda upp den till youtube nästa vecka.

Tills dess, får ni ha det så bra.

This entry was posted in Musik. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

