hektiskt

det har varit en heltisk dag idag. Just nu försöker jag få all utrustning och ingredienser till min DIY soulent. Jag hoppas kunna ha en post om hur min första klunk smakar och vilka planer jag har för detta projekt.

Mycket att göra i skolväg också. Har försökt finna all literatur som jag behöver för den sommarkurs som precis börjat. Lite slarvigt att börja leta just nu. Men det fanns faktorer som gjorde det omöjligt för mig att starta tidigare.

faktum att jag inte har sovit inatt(don’t ask) gör denna dag till en så underbart speciel upplevelse. Men jag ska inte klaga. Smärta är kvittot för livet som man säger. Och jag har verkligen storhandlat liv idag!

This entry was posted in Dagbok. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

