Dags att flyga till Stockholm

Snart hoppas jag ha det jag behöver för att starta projektet. Det blev en lite längre resa än vad jag trodde det skulle vara.

Min motivation är på topp i alla fall. Det är nästan som om att jag blev mer motiverad nu när man fått lite motstånd.

Rädslan för vad som kommer hända med min kropp finns där. Men samtidigt är jag hyfsad positiv på hur upplevelsen kommer att vara. Man får se hur det blir.

Annars har man blivit lite lat av allt annat som skett i min vardag just nu.

This entry was posted in Soylent. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

